29 Ocak 2015 Perşembe

Rap Yapmak İsteyenlere Tavsiye!!!

Yaşım küçükken çok ütopik şeylerin hayalini kurup, olmasını isterdim. Şarkıcı olmak, futbolcu olmak ya da bilim adamı olmak gibi... Yaş ilerledikçe; mantıklı düşünmeye başlayınca kendi kendime siktiri çekmiştim. Zor ve ulaşılmaz olması buna ilk sebepti. Daha sonralarda olabilecek şeylerin hayalini kurmaya başlayıp, isteklerimi değiştirdim. Ne biliyim düzenli bi iş, mutlu bi aile kurmak vs. vs.

Ama hayat bu ya işte bişeylerin peşinden koştukça engeller gelir, çelmeler takar. Yıllardır şarkılara, şiirlere hayat bu yüzden kahpe olarak konu edilmiş..

Neyse. Bu engeller sonucu savaşmayı bırakıp, yenilgiyi kabul ettiğiniz an yine o çocukken kurduğunuz hayallerin içinde bulursunuz kendinizi. Haftalarca belki aylarca düşünürsünüz. "Neydi o hayaller?" diye.. Hepsini hatırlamak isterseniz çünkü hala o kafada istediğiniz bişey olması gerekir ki ilk gün ki gibi hayal kurabilesiniz.

Burada bişeyler alakasız.. Okumaya devam edin sonuca götürüyorum.

Benim hatırladıklarım arasından şu anki kafa yapıma en uygun olanlar paten kaymak ve şarkıcı olmak. "Şu anki kafa.." Bu kafayı aslında biraz da şartlar belirliyor. Mesela bu yaşımda bilim adamı olmak gibi bi hayal kuramam çünkü onun eğitimini küçük yaşlarda almam gerekliydi gibi.. Ama paten kaymanın yıllar önce bi eğitim alma koşulu yok. Bu yaz havalar ısınınca kayan bikaç arkadaşımdan yardım isteyeceğim ve olacak. Düşe kalka bi şekilde olacak.

Diğer konu ise şarkıcı olmak.. 5 yaşındaki çocuğu düşünün. Şarkıcı olmak isteyen bi çocuk. :) Masumca... Tabi ki öyle masum olmadığım için bu şekilde masum bi hayal kuramam. "Şu anki kafa"yla tek kuracağım hayal rap yapmak ve yaptığım raple masumluk dışında ne kadar çok şey varsa kullanarak yermek.. Sistemimi yercem gircem kayıda, piyasa boktan mı vurcam bassı. Şu an gerekli ekipmanlar için çalışmaktayım. Zamanı geldiğinde "o anki kafam" yine bu düşüncede olursa bu tarz şeyler bekleyin Retiden.

-Tavsiye nerde amına koyim?

Tavsiye yok moruk. Hayallerini deş ve en çok neyi yapabileceksen onun peşinden koş.. "Yapabileceksen" dediğim başarılı olup, olmamak değil. "Yapabileceksen" dediğim "şu anki kafa"nla yapabileceksen demek istediğim şey.

http://www.bolsozluk.com/b/rap%2Byapmaya%2Bbaslayacaklara%2Btavsiyeler/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder